7.23.2011

Gentse Feesten, Dag 8

Kameraden en vrienden, het einde van de Feesten begint in zicht te komen en dat zou deprimerend kunnen zijn, moeten de Feesten niet de beste remedie zijn tegen depressies.



Omdat het weekend gewoon werktijd is voor mij, zal ik het debat van vandaag moeten missen, het belooft echter bijzonder interessant te worden:

“HET WORDT ZOMER IN DE ARABISCHE LENTE: VAN DE TUNESISCHE JASMIJNREVOLUTIE TOT DE BLOEDIGE OORLOG IN LIBÏE EN REPRESSIE IN SYRIË met BRECHT DE SMET, LUDO DE WITTE , SAMI ZEMNI, KOEN VIDAL , AN VAN RAEMDONCK, CHOKRI BEN CHIKHA

Vandaag staat er niet echt iets op het programma wat ik per se moet gezien hebben, dus ik zal eens ongegeneerd kunnen rondzwalpen en zonder het uur in de gaten te houden kuieren, bonjouren en luisteren naar wat me aanspreekt.

Geen opmerkingen: