9.20.2010

pissebedden en islamisering


Wim De Bie, bekend Nederlands komisch genie en Nationale Mentale Coach heeft zich afgezonderd van de buitenwereld in een hut. Van daaruit post hij regelmatig updates, die, hoe kan het ook anders, bijzonder lezenswaardig zijn.


Vandaag heeft hij het over pissebedden en de toenemende islamisering van Nederland:

"Ik volg het nieuws en vang op dat overal in Europa nieuwe politieke partijen zijn opgestaan, die veel kabaal schoppen en luidkeels waarschuwen tegen de islamisering.

Ik merk er hier niks van. Ik maak lange wandelingen en fietstochten door duin en bos, maar nergens een spoor van islamisering. Ook in de dorpen die ik aandoe, in de supermarkten, herbergen, de HEMA’s en de Blokkers, geen islamisering te bekennen.

Of heb ik niet opgelet en zijn er islamitische politieke partijen opgericht die virtueel nu al goed zijn voor twintig zetels?

Ook stuit ik nergens op militaire islamitische eenheden die in de bossen in het geheim aan het oefenen zijn. Ja, op Schiphol is één terreurverdachte aangehouden, maar of hij de islamisering van Nederland een handje kwam helpen, is me niet duidelijk.

Op zondagochtend, rond kwart over tien, dacht ik even een verdacht geluid te horen. Maar het was loos alarm. Gedragen op de noordoostelijke wind klonk klokgebeier van een kerk hier zes kilometer vandaan."


Bekijk ook zeker volgend interessant vraaggesprek met expert Carl over wifi:

Geen opmerkingen: