2.19.2010

Manifiesta voor een UGent in alle kleuren

Na vele onsuccesvolle pogingen is het NSV terug erkend als studentenvereniging aan de UGent. Onvoorstelbaar dat sommige PFK-verenigen voor stemden in naam van 'vrije meningsuiting'. Racisme is geen mening voor alle duidelijkheid.
Het NSV is geen doordeweekse studentenvereniging. Studenten Tegen Racisme, een samenwerkingverband van veel studenten en studentenverenigingen, noemt dit, mijn insziens terecht, een bedreiging voor 'karakter van de UGent'.

Alhoewel ik al lang geen student meer ben, wil ik eenieder oproepen om de zoveelste stap in de normalisering van extreem-rechts in ons landje een halt toe te roepen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

De zoveelste afgang voor dergelijke pacifisten lijkt mij. Jullie zullen in bosjes weggevoerd worden naar het dichtstbijzijnde politiekantoor. Bovendien kan ik daar aan ook linken dat dergelijke, zinloze manifestaties heel wat politie op de been zullen brengen, omdat jullie tenslotte de criminaliteit zijn die moet aangepakt worden. Adios zou ik in jullie Manifiestastijl zeggen!

Kameraad Harko zei

Welk een doordachte en genuanceerde mening, bedankt daarvoor.

Waarom noemen mensen met dergelijke debiele onderbouwde meningen altijd 'anoniem'? Nee, serieus, wie noemt er zijn/haar kind nu in hemelsgodsnaam Anoniem?