1.17.2010

de mooiste krant ter wereld, volgens Wim de Bie

Wim De Bie, bekend Nederlands komisch genie, heeft zich ontpopt tot Nationale Mentale Coach. Dit deed hij op vraag en voordracht van 'De Federatie van Coaches'.

Nederland zal er mentaal enorm op vooruitgaan met een dergelijke coach. Laat ons hopen dat voldoende Belgen de aanbevelingen van de coach in overweging nemen.

Vandaag neemt hij de kranten onder de loep, en hij geeft een aantal aanbevelingen mee. "De Nationale Mental Coach geeft de kranten hoop voor de toekomst."

Meer dan het bekijken waard:

4 opmerkingen:

Jan Fabry zei

Ik volg McSweeney's al even op het internet, en ik had dit ook gezien. Ik twijfelde om hem te kopen, want de verzendkosten lijken nogal hoog. Maar ja, als Wim De Bie er bijna van klaarkomt, moet het precies toch wel echt goed zijn?

Kameraad Harko zei

Het enthousiasme van die man is inderdaad mooi om zien.
Vandaag de dag moet je toch goed zot zijn om nog zuurverdiend geld te hangen aan kranten. Maar eens per week een mooi uitgegeven weekendkrant is, al hij niet te duur is, een zeer aanlokkelijk idee.

martien zei

tip: bestel 'm bij je plaatselijke boekhandel, dan is 'ie 16 euro.

Jan Fabry zei

Ik was niet zo slim om aan de boekhandel te denken, ik heb ze rechtstreeks bij McSweeney's besteld. Dan ook meteen maar vijf, dus heb ik er een paar om uit te delen. Harko, hadden jullie ze nu al liggen op DeWereldMorgen.be?