10.29.2009

de Jihad zit soms in een klein hoekje

De Nederlandse PVV voert, zoals ieder weet, een dappere en heroische strijd tegen de oprukkende islamisering van Nederland. De Jihad neemt soms vreemde vormen aan, gelukkig is er de PVV om die niet alleen op te merken, maar ook aan de kaak te stellen!

In 1993 bracht de Nederlandse openbare omroep, in het ook in Vlaanderen zeer populaire Nederlandse kindermuziekprogramma, Kinderen Voor Kinderen, een liedje uit over een kindje dat gevangen zit tussen twee werelden, ze woont bij haar vader in Nederland, maar haar moeder is teruggekeerd naar Marokko. Het bestaan van ‘Baklava of rijstvla’ is blijkbaar nu pas doorgedrongen tot het PVV-hoofdkwartier. Maar goed, liever laat dan nooit.
Het schijnbaar onschuldige liedje laat niet minder dan 27 keer ‘Allah Akbar’ (sic) horen.



Schokkend vind ik dat! Driewerf Houzee voor de PVV!

PVV-mediawoordvoerder Martin Bosma verwoorde het gevaar zo op de PVV-website: “Nederlanders worden op deze manier vernederd. Wij moeten het islamitisch imperialisme accepteren en ons er weerloos tegenover opstellen. Dat is constant de boodschap van de staatsomroep. De multiculturalisten kennen geen enkele schaamte meer. Het multiculturele geloof is in de samenleving op sterven na dood, maar op de publieke televisie is het (gesubsidieerd en wel) nog springlevend.”

De ongelofelijk actuele schriftelijke vragen die de PVV indiende in het Nederlandse parlement zijn ronduit hilarisch:
1.) Heeft u kennisgenomen van de uitzending ‘Kinderen voor Kinderen’ van 27 oktober 2009, uitgezonden door de VARA, in het bijzonder het liedje ‘baklava of rijstevla’?
2.) Is het u opgevallen dat er in het liedje maar liefst 27 keer ‘Allah Akbar’ wordt gezongen en dat zulks geschiedt in een tv-programma gericht op onze kinderen?
3.) Bent u er bekend mee dat de kreet ‘Allah Akbar’ een standaardonderdeel uitmaakt van het islamitisch gebed en al 14 eeuwen gebruikt wordt als strijdkreet door de nietsontziende islamitische veroveringslegers?
4.) Deelt u de mening dat het wrang is dat miljoenen christenen en ongelovigen in de laatste seconden van hun leven, voordat zij vermoord werden door mohammedanen, deze kreet hoorden en dat dit ‘Allah Akbar’ nu als vrolijk wijsje ten gehore wordt gebracht richting de kinderen van Nederland?
5.) Deelt u de mening dat dit opnieuw een indicatie is dat de staatsomroep vooral de belangen dient van een kleine multiculturele elite en niet van het Nederlandse volk, die echter wel de rekening mag betalen? Zo nee, waarom niet?

Wie nog meer wil lachen kan ik zeker onderstaand politiek reclamefilmpje aanraden




Tenslotte nog de tekst van het liedje, zodat je desgewenst ‘islamitische propaganda’ kunt meezingen:

Mijn vader woont in Nederland
M'n moeder in Marokko
Want zij is pas teruggegaan
Haar vaderland dat trok zo
M'n vader zegt nu tegen mij:
Je moet het zelf maar weten
Ga je naar haar, blijf je bij mij
En nou zit ik te zweten

Allah ak'bar, Allah ak'bar
Blijf ik hier of blijf ik daar
Daar in Marokko ben ik thuis
Allah ak'bar, Allah ak'bar
Liever hier of liever daar
Maar hier in Holland staat mijn huis
Daar lekker elke dag couscous
Hier weer patat met appelmoes
Allah ak'bar, Allah ak'bar

Nou heb ik dus een vaderland
Daar kun je 's winters sleeën
En ook heb ik een moederland
Met prachtige moskeeën
Twee landen, dat is dubbel fijn
En toch zit ik te kniezen
Ga ik naar daar, of blijf ik hier
Ik kan gewoon niet kiezen

Allah ak'bar, Allah ak'bar
Blijf ik hier of blijf ik daar
Daar in Marokko ben ik thuis
Allah ak'bar, Allah ak'bar
Liever hier of liever daar
Maar hier in Holland staat mijn huis
Daar lekker elke dag couscous
Hier weer patat met appelmoes
Allah ak'bar, Allah ak'bar

Baklava of rijstevla
Marrakech of Appelscha
Ga je nou ja, ga je nou nee
Blijf je nou hier, ga je nou mee

Allah ak'bar, Allah ak'bar
Blijf ik hier of blijf ik daar
Daar in Marokko ben ik thuis
Allah ak'bar, Allah ak'bar
Liever hier of liever daar
Maar hier in Holland staat mijn huis
Daar lekker elke dag couscous
Hier weer patat met appelmoes
Allah ak'bar, Allah ak'bar

Baklava of rijstevla
Marrakech of Appelscha
Ga je nou ja, ga je nou nee
Blijf je nou hier, ga je nou mee

Allah ak'bar, Allah ak'bar
Allah ak'bar, Allah ak'bar
Allah ak'bar, Allah ak'bar
Allah ak'bar, Allah ak'bar
Allah ak'bar

Geen opmerkingen: