4.14.2007

Aan de arbeid

Kameraden en vrienden, we moeten daar eerlijk in zijn, over het algemeen zijn de entries op deze blog pokkesaai en het ziet er niet naar uit dat dit in de toekomst zal veranderen, integendeel.
Maar in plaats van de normale reclame voor allerhande activiteiten van politieke of studentenpolitieke aard, deze reclame voor een c.d. En niet zomaar een c.d., de nieuwste c.d. van Yevgueni, een rijzende ster in de nederlandstalige pop.
Yevgueni is, we moeten daar eerlijk in zijn, zowat de huisband van VVS, dit door Geert Noppe, toetsenist en backing vocals van de band én tegelijkertijd stafmedewerker onderwijs bij de enige echte studentenkoepel.Ik zou zeggen, loop als de vliegende weerlicht naar de muziekwinkel en kopen die handel. Maar voor de ongelovige zielen die niet willen geloven staat er op hun site een leuke functie 'beluister' naast elk liedje, zodat je je een goed beeld kan vormen van wat 'Aan de arbeid' allemaal te bieden heeft.

de hit-in-wording 'Manzijn' kun je hier reeds beluisteren en bekijken.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Robbie II is voorlopig mijn favoriet, maar er staan nog enkele zeer fijne nummers op..

Peter Dedecker zei

Geert heerst!

Peter Dedecker zei

En Yevgueni ook!

Anoniem zei

Zeg, harko, als je reclame maakt, moet je het goed doen! dus: maak ook reclame voor Yevgueni op Dranouter aan Zee! Hij komt op zaterdag!
trouwens, kom je niet af?

Anoniem zei

Leuk nummer :-) Ik had eerlijk gezegd nog nooit van die artiest gehoord... Weeral een verrijking van mijn cultuur, bedankt Harko!

Anoniem zei

De enige cd die ik dit jaar heb gekocht!